dinsdag 13 juni 2017

Deep Ocean Challenge #157


Hallo beste knutselvriendinnen,
voor vanavond heb ik een kaart gepost die ik heb gemaakt voor een nieuwe uitdaging bij Deep Ocean Challenge met als thema "Die Cuts and/or Punches"
Mijn kaart heb ik met verschillende mallen gemaakt en een stempel van Dreamerland Crafts

Hello dear Craft Friends,
for tonight I posted a card which I made for a new challenge at Deep Ocean Challenge with the theme "Die Cuts and/or Punches"
For my card I used several die cuts and a stamp of Dreamerland Crafts


materialen (supplies):
papier (papers) - Maja Design "Fika", kraft Bazzill
stempel (stamp) - Dreamerland Crafts "Embrace your Dream"
basiskaart (base card) - Dutch Doobadoo 
klokken (clocks) - scrapvel (paper)  Pion "Mr Tom's Treasures"
tandwielen (gear wheels) - Joycrafts
tekst (sentiment) - My Favorite Things
bijbehoren mallen (dies) - Dienamics
houten vliegtuig (wooden airplane) - Prima Marketing

Distress inkt:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, victorian velvet
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
bril (glazes) - black soot, tumbled glass
broek (pants) & helm (helmet) - pumice stone, walnut stain
jas (coat) - vintage photo, walnut stain
wanten (gloves) - black soot
laarzen (boots) - bundle sage, black soot
sjaal (scarf) - rusty hinge
achtergrond (background) - tumbled glass, antique linen
grond (ground) - bundle sage, peeled paint


Een fijne week verder
Have a lovely week



3 opmerkingen:

Renate zei

Mijn dikke, dikke, dikke complimenten voor je kleurwerk. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je kleurvaardigheden. Als je zo'n mooi gekleurde afbeelding hebt, dan heb je verder niet veel meer nodig om er een waanzinnig leuk kaartje van te maken.

-xies- Renate.

Nataša zei

Gorgeous make! Love your design and colouring! Just sooo sweet!

sjanie zei

Wat een supergaaf kaartje, Gretha.

Groetjes, Sjanie